Werk slimmer, niet harder!

Technische tekeningen, procedures, manuals, werkvoorschriften, overdrachtsdocumenten…
Binnen organisaties neemt de informatievoorziening hand over hand toe. Informatie die vaak onmisbaar is voor het reilen en zeilen van het bedrijf. Maar hoe vind je je weg in al die verschillende informatiebronnen? En hoe zorg je er voor dat je de juiste (up-to-date) informatie goed kunt gebruiken zodat jouw werk makkelijker wordt? Want het zoeken naar informatie kost tijd. En dus geld.

Tijdens de bijeenkomst ‘Van documentatie naar operatie’ laten we je de oplossing zien voor deze problematiek. Want wist je dat onderzoek heeft aangetoond dat harder werken een besparing van 10% oplevert, maar dat slimmer werken besparingen tot 30% in tijd en geld op kan leveren? Vanuit de visie van VAPRO en Versatec geven we uitleg over de twee succesfactoren (systeem en mens) in het stroomlijnen en gebruiken van informatie.

Systeem
In de eerste plaats is een goed informatiesysteem voor het opslaan, archiveren en opzoeken van informatie onmisbaar. Zo’n systeem helpt bij het stroomlijnen en toegankelijk maken van informatie.

Mens
Daarnaast is de ‘mens-kant’ bij deze problematiek essentieel. Door het toepassen van de juiste zoekstrategieën kunnen medewerkers sneller informatie vinden en zo ook snellere en betere beslissingen nemen.

Werk jij in een omgeving waar informatie een belangrijke rol heeft. Bijvoorbeeld omdat wet- en regelgeving hier om vraagt? Of omdat klanten willen weten dat jij op de juiste wijze produceert? En zie jij ook een uitdaging in jouw organisatie om zowel jouw systemen als jouw mensen optimaal te laten werken met deze informatie?
Kom dan naar onze bijeenkomst ‘Van documentatie naar operatie’ op donderdagmiddag 8 juni in Woerden. Deelname is gratis, maar wacht niet te lang met inschrijven want de plaatsen zijn beperkt.

Schrijf je nu in

met vriendelijke groet,
Klaas-Otto Ykema
Managing Director Versatec Energy B.V.

English summary for our non-Dutch speaking colleagues:
Technical drawings, procedures, manuals, working instructions, handover documents …Within organizations, the information is expanding exponentially. The information that is necessary for operating and maintaining your business is often difficult to find in an effective and efficient way. Are you able to find your way around all the different information sources in your organization? And how do you ensure you are using the correct (up-to-date) information enabling you to make the best possible decisions? Searching for information takes time and therefore money.
This session will show you methodologies to find your way through the ‘forest’ of your organizational information. The event is happening on June 8th in Woerden.